Waterloo en weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Anita en Fer - WaarBenJij.nu Waterloo en weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Anita en Fer - WaarBenJij.nu

Waterloo en weer thuis

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita en Fer

07 November 2018 | Nederland, Eindhoven

Dit is ons laatste bericht van deze vakantie. We zijn weer veilig thuis gekomen. We hebben een mooie reis gehad, veel gezien en gedaan en de laatste 3 dagen zelfs een heerlijk zonnetje gehad tijdens het rijden. Als afsluiting zijn we nog naar de plek gegaan waar Napoleon in 1815 zijn veldslag heeft verloren tegen coalitiepartners uit 7 Europese landen, de veldslag bij Waterloo. Er is een hoge bult gebouwd van 41 mtr hoog met daarop de Nederlandse (nu Vlaamse leeuw) geplaats op de plek waar Willem van Oranje gewond is geraakt tijdens de confrontatie met de Fransen. Ik ben uiteraard maar boven gelopen, 226 treden steil omhoog, om van het uitzicht te genieten maar ook om mij een voorstelling te geven hoe deze veldslag eruit moet hebben gezien. De veldslag moet nml verschrikkelijk zijn geweest. Op 1 dag zijn er op die plek meer dan 50.000 soldaten gestorven. Onvoorstelbaar.
Nou aan alles komt een eind. Wij gaan de camper uitruimen en schoon maken en daarna terugbrengen naar de winterstalling. Voor dit jaar is het voorbij. De komende tijd genieten van de herfst en wintergezelligheid. Lekker lezen bij de houtkachel met een Spaans wijntje erbij.
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken dat jullie "mee hebben willen reizen"
We hebben genoten van jullie reacties. Voor nu tot gauw ziens!!
Liefs van ons, Fer en Anita (en Dingo natuurlijk)

• 07 November 2018 - 06:10

Wendy:

Welkom thuis!!!!
    Ik kom snel LIFE naar jullie verhalen luisteren. En goed om te horen dat de houtkachel aan gaat en Spaanse wijn nog niet op is.
    Tot snel en heb idd genoten.

Liefs wendy

• 07 November 2018 - 06:39

Hanneke:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen, het was toch een hele grote reis. Jullie hebben live genoten en ik van jullie verhalen, ik was thuis maar toch een beetje op vakantie!

Liefs Hanneke

• 07 November 2018 - 07:16

Margreet En Jan:

Hoi Anita en Fer,

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen na jullie mooie reis.
    Dank voor met "meereizen" we hebben er erg van genoten.
    Lieve groeten en tot ziens.